24 Aralık 2008 Çarşamba

Devrik Cumlelerim

Ne konuşuyor bu insanlar
Ne kadar uzak kelimeler anlamdan
Aynama bir yabancı sızmış
Bakıyor bana uzaktan


Kimsenin Ne dediğini anlamayacak kadar sağırlaşmış kulaklarım.Aynadaki ben miyim?bile diyemiyorum,susuyorum fakat sustukça da içimden kendimle konuşuyorum.Anlamını yitirmiş kelimelerin tam ortasındayım,uzatma elini..Yokolup gitmekteyim..


Sensizlikten kalan en acı gerçeğim hiçliğim
Ucuz basit ve sıradan
Pazara çıkmış gibi sanki ipliğim
İpliğim..

Ağzımda ekşimiş bir şiir tadı var.Nasırlaşmış duygularımın içinde kaybolmuşsun da sanki bulamıyorum seni.Yoksa saklımda mıydın ki aklımdan çık diye kelimeleri boğar oldum ?"Gitme!"deyişini duymamak için kulaklarımı tıkadım ama içimde yankılandın.Şehrine gittim dün gece.Kapılarını kapatmış,küsmüşsün herşeye.En kırık yanımla hala sana "yanındayım"diyorum ama sen duymuyorsun.Sırtını dönmüşsün herşeye.Bakma kelimelerimin cılızlığına,bıraktığın hiçlikleyim şuan.Kafamda binlerce soru işareti ve ünlem raks ediyor.Son noktayı koyduktan sonra bütün virgüllere lanet okudum.Bir mezar bekçisi edasıyla seni gömdüm,dün sen öldün.. Selası okundu hiçliğimin/hiçliğinin..

Hayat Beni unutsa da sen unutma
Adımı unutacak kadar kaybettim kendimi
Olsun
Beni unutma..

Bir şairinin yüksek sesle okuduğu şiirler yankılanıyor beynimin enkaz altındaki kentinde."Unut" diyor.. Hiçbir kelimeyi anlamıyorum ama bu kelimenin üzerine basılı kalıyor."Kolay mı"diyorum.Cevap vermiyor,sadece "Unut"diyor.Adımı bile hatırlamayacak kadar yokolmuşum ben.İsminin altı harfi yankılanıyor sadece. Beni unutma,ne olursa olsun beni unutma.Sen benim "anlatamadığımsın"diyen bir ağız unutmasın beni.. Hala "gitme!"deyişini duyuyorum.. "Kaybol git!" mi desem,yoksa seni en güzel şiire mi saklasam.?
Devrik cümleler içinde yaşadığım çok mu belli oluyor ? "Geçer."yeniden ayağa kalkarım elbet,tekrar bir mavi düşüm olur ama sende olan düş'üş kadar ağır olmaz."Affet beni,kalamadım.."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder