2 Mart 2009 Pazartesi

♥ Yaşam/dan öte sevdiğim ♥

Sana dair birseyler yazmak istedim bugünüme özel..Sana özel..
belki diyorum mesafelere inat yinede sevgilisini en cok yaninda hisseden/hissedebilen benim!
Bikere böyle sevmeyi ögrenmisim...yanimda olsan nasil olurdu ?
Uzakken bile varligin vazgecilmezim olmusken yakinim olsan ölümsüzlügüm olurdun!
"Ask" i buldugum "Ask" i sundugum(sun)..
Seviyorum seni ;-bi insanin bi insani sevebileceginden cok..Bütün sinirlari
zorluyorum iste seninle!Sen benim ölümden uzakyasamdan öte sevdigimsin.
Herkesten cok bildigim tek gercegim..
Gözlerimi her acisimda sen olmasanda yanimdabirgün sen'li günlere uyanabilmek icin
kapiyorum o gözleri bunu unutma ...
Ve dedigim gibi eger ölene kadar biri olucaksa yanimda..Bu sen ol diye dua ediyorum Allah'a.
Baskasi ol(a)masin..kimsenin sevgisi yansimaz uzaklardan böylesine bana..
Sevdanin en güzel rengisin ..Benim'se tümüm!
Yarim birakma hic birseyi ömrümde..ne renkleri ne beni!..Ben sen oldunmu ben'im..
Sen oldunmu kendim'im..
Tarif edil(e)mesende kelimelerin en özelini secip biraz yansitabilmek istedim seni bembeyazlara..
Öyle güzel duruyorsunki...hersey sana öyle yakisiyorki !
Icimde öyle güzelsinki..seni cok seviyorum en kiymetlim..
Nefesin nefesimden uzak olsada kalbim kalbinde..
Ben dokunmadan seviyorum yüregimle...
Nasip olursa ellerin ellerime..tutarsan/birakma!..Tek tutundugumsun sen..
sali verme elini..düsürme bizi....
Seni seviyorum..
Uzaklarda'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder