30 Haziran 2009 Salı

Hayat Nefretim!!!





Yaşamak,gülmek,ağlamak,
Hep acı verici..
Yaşadım,güldüm,ağladım,
Ama hiç sevinmedim bu hayatta!..
Hayattan tek istediğim:sevmek ve sevilmek..
Ama bu hayat bunuda çok gördü bana;
Döndüm baktım eski zamanlara;
O eski zamanı yaşamak istedim,
Bşaramadım...
Hayattan hep nefret ettim...

Sevmek beni sevdirmedi;
Hep ağlattı,
Hep acı verdi,
Ama artık sevmiyceğim,
Çünkü hiç sevinmedim...
BU benim hayat nefretim!

Ama yinede biliyorum ki;
Hayat bu,
Bazen ağlatır,
Bazen güldürür,
Yaşamayı ve ölmeyi öğrenmeliyiz...

İŞTE BU BENİM HAYAT NEFRETİM!!!

2 yorum:

  1. yaşadığımız her şeyi hayata yükleriz ya, ben bu durumu hala çözebilmiş değilim. ama bende yüklüyorum..

    YanıtlaSil
  2. Gün gelir hayata baş kaldırmayı onunla savaşmayı öğrenirsin.
    aslında hayatın seni,beni ve diğerlerini kuvvetli kılmak adına hırpaladığını anlarsın...
    ben bunu öğrendiğimde kendimi küllerimden yeniden yarattım...
    şimdi çok mutluyum seninde bunu bulman dileğiyle.

    TANRININ ÇİÇEĞİ

    YanıtlaSil