14 Ağustos 2009 Cuma

anlatmak imkansız seni‏




Tarifi zor,
Kelimeler yetersiz,
Dünya küçük,
Anlatması imkânsız seni...
Canımdan can, kanımdan kan
Ruhumun bedeni gibisin...
Öyle bir şeysin işte.
Sen benim herşeyimsin.
Anlatmak imkânsız seni...
Bedenimin bütün hücrelerine kazıdım ismini
Ölümlerden ölüm bile ayıramaz beni senden.
Kalbimin en olmadık yerindesin,
Hayatımın tam ortasında...
Öyle bir şeysin işte.
Anlatması imkânsız seni...
Düşünürken seni hayat duruyor,
Gözlerin gözlerime değdiği an
Kıyamet kopuyor içimde.
Ve sana bakmak hayatımın anlamıdır.
Öyle bir şeysin işte
Anlatmak imkânsız seni...
Seni tanıdığım gündü doğum günüm
Ve seninle geçirdiğim her gündür
Hayatımın en güzel günü.
Hayatımın en muhteşem anıdır
Düşündüğüm an seni.
Öyle bir şeysin işte.
Anlatmak imkânsız seni…
Rüyalarımda gördüğüm en müthiş şeysin.
Düşlerimi süsleyensin.
Hayatımın tek anlamısın.
İnan bana sevgili;
Sen yoksan ben hiç yokum.
Öyle bir şeysin işte.
Anlatmak imkânsız seni...
Şimdi bu imkânsızlığın içinde
Sana tek bir şey söylüyorum:
Seni seviyorum...
İyi ki varsın...
Hayatımın tek anlamısın.
Öyle bir şeysin işte...
Anlatmak imkânsız seni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder