14 Eylül 2009 Pazartesi

mutluluk





Benim için mutluluk, bir bakisindi senin...
ufak bir tebessumun... ansizin yolladigin bir mesaj... "prenses"i duymakti
senin agzindan...


Mutluluk seni gordugum o ilk andi... Seninle gecirdigim bir kac saatti
mutluluk, kollarinda oldugum bir kac an...


saclarimla oynamandi ve simsiki sarilmandi bana...


Hissettigime inandigim ruhundu mutluluk, ellerini tutmak, kalbine
dokunmak... Gozlerine baktigim zamanlarda bana anlattiklarindi mutluluk...


Kokundu, tenindi... sadece kollarinda olmakti mutluluk, hep orada kalmayi
istemekti belki de...


Ben dogalligini sevdim senin, herkes "dogruyum" derken, dogruyum demeden
"dogrum" olmani sevdim... Deliligini sevdim, kuralsizligini, korkusuzlugunu
sevdim, kendinle barisikligini...


Cocuk ruhunu sevdim, icinde biraz "ben" barindiran... Korkularini sevdim,
bana benim gibi oldugunu hatirlatan......


Mutluluk senin oldugun her yerdi benim icin, mutluluk sadece senin yaninda
olabilmekti aslinda..... varligindi mutluluk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder